Aug 26, 2011

Jiwa

Jiwa gua murah. Gua senang - senang bagi jiwa gua pada muzik. Sampai kadang - kadang gua tak tau yang mana patut di utamakan.

Contoh; pagi tadi gua nak terberak tapi tak hisap rokok lagi dan waktu imsak dah semakin hampir . Berak + hisap rokok waktu imsak dah dekat bukanlah pilihan yang baik. Lagi pun gua duduk menumpang, tak elok juga kalau gua hisap rokok dalam rumah orang yang tak merokok. Ye tak?

Apsal contoh lagi panjang dari intro ni?
Ah ape - ape lah!

Sekarang telinga gua dok melayan The Beatles sama The Smiths. Dulu gua dengar macam tu je. Tapi sekarang gua betul - betul layan.

Gua ish...oh bulan puasa ni gua teringin nak makan macam - macam tapi banyak yang tak kesampaian. Mungkin tak ada rezeki untuk gua.

Ehh...jauh dah gua melalut. Takpe, yang penting gua syg bunga gua.

Selamat raya. Maaf la ye. Ceh...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Aug 14, 2011

L P

Kumbang
Lebah
Lelaki

Bunga
Sepah
Perempuan

KUMBANG bukan seekor
BUNGA bukan sekuntum

Habis madu (dihisap LEBAH)
SEPAH dibuang

Apa gua merepek pn gua tak tahu!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.